“Bízunk benne, hogy az Ön által vásárolt termékkel elégedett lesz, s az hosszú ideig segíti Önt a munkájában. ”
MUHHAHA!
Uh. Felhívtam az Acer szervízt. Kicsöng, beszélgetést rögzitik. Mostmár tudom miért. Legyen nyoma , ha szegény ügyfél kiborul.
kicsöng.
-jónapot kívánok, ezésez vagyok, ezésez lenne a problémám. (hálózati csatlakozó kampec, 4 hónapos laptop, legdrágább a kategóriájában…)
-akkor kimegyünk, elhozzuk a géppel együtt. Nem cserélünk, csak javítunk.
-(pánik) ó, de én nem szeretném , hogy a gépet is elvigyék, mindenféle olyan fotó van rajta, amit nem szeretnék, hogy nézegessen az egész szervíz.
-khmmmmm…. ki lehet venni a vinyót, ha zavarja.
-ön szerint ki tudom venni a vinyót? 🙂 mennyi idő kb a javítás, ha elviszik mégis?
-általában három hét szokott lenni, míg vissza kerül a tulajdonosához.
-Neharagudjon, de nekem az életem rajta van. A határidős munkáim, a leveleim, stb…. nem tud javasolni egy másik megoldást?
-x.y.kájefté, telefonszám-hívja fel. ők a hivatalos szervízünk.Kérdezze meg őket elvállalják-e.
– …. ez a 3 hét kicsit erős, az életem rajta van….(nemtudok napirendre térni)
-van még valamilyen kérdése? Mert ha nem, akkor viszonthallásra.
-nincs….hüpp-hüpp….viszhall…
-pipipipipiiiiiiiiiiii
Újratárcsáz.
-XY kájefté, ‘napot!
-jónapot, ezésez, ezzelésezzel a problémával, az acernél mondták, önökhöz forduljak.
-be kell hozni a hálózati adapterrel együtt a gépet is, majd kérni kell egy engedélyt az acer m.o-tól,hogy hozzányúlhatunk.
-dehát önök hivatalos szakszervíz nem?
-de. Akkor is.
-nekem holnap le kell adnom anyagokat, nem tudok dolgozni. Jobban járok, ha veszek egy másik töltőt most valahol, egy univerzálisat, ami szivargyújtóról is működik.
-ha el akarja veszteni a garanciáját, akkor tegye ezt.
-de miért veszíteném el?
-mert nem a saját adapterével használja.
-de honnan tudják azt, mivel használtam? Valamivel használnom kell, DOLGOZNOM KELL RAJTA!!!!
-most jelentettek ki , hölgyem nekem, a telefonba, hogy más adapterrel óhajtja használni. amúgy meg, ha ilyen hozzáállása van a dolgokhoz, hát neharaguggyon!….. ha pedig töltőt akar venni, úgyis hozzánk fog eljutni. Viszonthallásra.
-öööööö….hüpp-hüpp-viszhall….
Ennyi. Így vegyen az ember boltban, teljesen új gépet. Pár hete észrevettem, hogy a webkamera se működik, még nemis használtam…ebbe már beletörődtem, hogy nemis fog… Teljesen el vagyok keseredve. Két teljes fotósorozatot kellene leadnom holnap. Ezen a gépen,ami előtt most ülök, nincs ps, ezért nem olvas be cameraraw fájlokat.
Most elmegyek,veszek egy adaptert húszezerért, a garanciám elveszik…. Hallottam olyan meséket, hogy a föld egyes részein visszavihetsz dolgokat a boltba, ha nem tetszik. És kötelesek visszavenni és visszadni a pénzed. Szép mese…..
(az apróbetűsben az szerepel, “ha az acer arra a következtetésre jut, hogy nem termék a hibás, a problémát a termék szakszerűtlen használta okozta,(inkompatibilis szoftver, számítógépes vírusok, stb) az acer a szervízgarancia szolgáltatás esetén 32.000 Ft, a helyszíni szolgáltatás esetén 50.000Ft bevizsgálási díjat számol föl. )
….arra az álláspontra jutottam, hogy kimegyek a kertbe , ások a földbe egy likat , beleugrok laptopostúl, problémástúl és betemetem magam…. 🙂 🙂
12 Comments
sztem nyugodtan hasznald egy masik adapterrol, es ne szolj rola semmit senkinek 🙂 masold at a cuccaidat biztonsagi okokbol egy masik gepre, a vinyodat viszont tenyleg szedesd ki, mielott elviszik…azt sztem ne add nekik oda… 🙂 jah es ha kijonnek, dugd el szem elol a masik adaptert 🙂
jah es persze fenyegesd meg oket, hogy megirod a blogodban a tortenteket, uh jol dolgozzanak, mert a Nep nem fog naluk vasarolni!! 🙂
NAAAA!!! Ne tessék mán ilyet csínyáni! Há’ mi lesz velünk akkó’? 🙁
Hát így akarjon az ember garanciát érvényersíteni!
Hinye a manóba.
“arra az álláspontra jutottam, hogy kimegyek a kertbe , ások a földbe egy likat , beleugrok laptopostúl, problémástúl és betemetem magam”
nemjó5let.
Hiányoznál.
Mellesleg Acer is van otthon. Nem volt vele gondunk, pedig érdekes helyeken jártam vele.
Konkrétan speciális táska nélkül elvittem távolkeletre, ült zötyögős buszban, volt 5-6k méter magasan hazavittem és kutya baja. Sőt még játszottam is rajta:)
Alapszituáció – mindig biztonsági mentés a cuccról, dvd/cd és vagy pendrive.
Ha gondom van a géppel-szokott- mindig mentem az egész wincsit.
írható dvdre sokmindent lehet eltenni.
nekem legutóbb 80 gb nyi mentendő anyagom volt:DD
1 év termése.
és miafenének venni a legdrágább laptopot?:D
3 hetes szerviz??
haha
Ha csak az adapter halt meg, és a gépnek semmi baja, kell venni(szerezni) egy másik adaptert bedugni, és megnézni hogy mi a harci helyzet.
google
pl notebookspecialista.hu
durván 22k az amit néztem
és mindig mindet ments, és azt tartsd biztos helyen. A macska ne rajta tanuljon szambázni.
Ja meg ez:
“amúgy meg, ha ilyen hozzáállása van a dolgokhoz, hát neharaguggyon”
ha valahol nekem ilyet mondana egy kereskedő, kb akkor beszélt velem utoljára, mert többet nem lát:)
láttam az extra laptopigényedet, azt nagyon dizájnoltat, mutatnék egy másik félét
hátha..
alienware.com
na ez a laptop.
Vettem egy töltőt! Pé, aki Pudingocska párja, ő mondta hova menjek és húszezerért kaptam kettőt! egy autósat, ami szivargyújtóról is működik meg sima hálózatit! És most tölt. 🙂 🙂 🙂
Cheer:)
de azért ments
Ez az, menteni akkor is kell(ene), ha nem romlik el a gép. Mondjuk most már késő bánat….. :-/.
Hat sajnos ami el tud romlani az el is romlik. Ha szervizben kocsogok, akkor szepen meg kell irni a neten, ahogyan azt meg is tetted.
Tanacs: Ha az eletunk van egy szamitogepen, akkor
1. olyan gepet vegyunk amibol pik pakk kiszedheto ilyen esetben a winyo
2. legyen backup. legalabb hetente 1
3. ket gepet tartunk, mert az 1 gep barmikor tonkremehet, akar naponta. Ket gep egyideju tonkremenetelere szint 0 az esely. Igy ha gond van az egyik geppel atulunk egy masikra, es nincs vege az eletunknek
4. egy gep nem csak tonkre mehet, hanem el is lophatjak, elveszhet, stb. Ezert MINDIG LEGYEN backup! 🙂
Nevetséges ez a hozzáállás, jöjjön ki egy csere adapterrel, kipróbálja megy, ennyi. Ehelyett elviszi a gépet a futár a központba, elviszik a csehekhez, ott a szakember kicseréli az adaptert, látja, hogy jó. Vissza a csomagba, magyar központba, onnan ki az ügyfélhez. Az egész arra megy ki, hogy megvizslathassák a gépet, ha a legkisebb karcolás van rajta, akkor már mondják, hogy ennyi, durván használtad buktad a garanciát.